Klachten

De Vlaamse Waterweg nv hecht erg veel belang aan een kwaliteitsvolle en klantgerichte dienstverlening. Ben je toch niet tevreden of heb je een andere klacht, dan vernemen wij dat graag. Dat kan op drie manieren:
  1. Bij elke sluis ligt een klachtenboek. Hierin kan je de klacht noteren. Je klacht wordt doorgegeven aan onze klachtenbehandelaar.
     
  2. Zelf contact opnemen met de klachtenbehandelaar kan via:

    Klachtenbehandelaar
    Koning Albert II-laan 20 bus 14
    1000 Brussel
    klachten@vlaamsewaterweg.be
     

  3. Je kan ook onderstaand online klachtenformulier invullen.

    Nog geen oplossing? Stuur een e-mail naar de Vlaamse Ombudsdienst (klachten@vlaamseombudsdienst.be) of bel gratis naar 1700.
     

  4. Heb je een gewone melding of vraag? Geef deze dan door via het contactformulier.

 

Aanvullende documenten
Bestanden moeten kleiner zijn dan 10 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png pdf.
Velden met een * zijn verplicht

Laatste nieuws

Top